close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

דואגים לרווחת המשפחה – לשפע, שגשוג והצלחה

מערכת שורשכו תמוז, תשעד24/07/2014

המשפחה והבריאות הם הדברים החשובים ביותר בחיים. רק לאחר שאנו מבטיחים לעצמנו הגנה בפני תרחישים בעייתיים שקשורים אל רווחת המשפחה שלנו

תגיות:

המשפחה והבריאות הם הדברים החשובים ביותר בחיים. רק לאחר שאנו מבטיחים לעצמנו הגנה בפני תרחישים בעייתיים שקשורים אל רווחת המשפחה שלנו, אנו יכולים לנסות ולהעלות את רמת החיים שלנו על ידי כל מיני תוספות חומריות. 

ייעוץ מקצועי- רווחת הבית והילדים
אם אתם חשים שאינכם יודעים כיצד להתנהל בצורה נכונה ודבר זה משפיע גם על המשפחה שלכם, חשוב להסתייע באנשי מקצוע שילמדו אתכם כיצד להתנהל בצורה נכונה בחיים. אמנם ייעוץ זה עולה כסף, אך לא ניתן להתעלם מהעובדה שכל מוצר או שירות שיכול לתרום לכם או לילדכם בחיים יעלה כסף ובמקרה הספציפי הזה, מדובר על הוצאת כספים למטרת בטחון פיננסי ורווחת המשפחה. ייעוץ פיננסי משפחתי יעזור בדברים הבאים:

  • התייעלות פיננסית ופתרון משברים - אם אתם חיים במצב תמידי של חובות ואוברדרפט מתמשך, הייעוץ יעזור לכם בכל הקשור אל ארגון חדש וחכם יותר של הקיים וזאת במטרה שלא תשלמו ריבית גבוהה מאוד על החובות הקיימים ותוכלו לסיים לשלם את כל מה שאתם חייבים כמה שיותר מהר.
  • שיפור הקיים- אם אתם בעלי משפחה, חשוב שתיקחו בחשבון שאתם חייבים לרכוש "רשת בטחון". רשת זו תשמש אתכם במקרה וחס וחלילה קורה לכם משהו ואילו המשפחה צריכה להסתדר בעצמה פיננסית. נכון להיום, יש אפשרות לרכוש ביטוח חיים המותאם לציבור הדתי ועל ידי כך להבטיח שבמקרה של חו"ח פטירה או אובדן של יכולת ההשתכרות, המשפחה שלכם לא תיקלע לקשיים, שכן היא תקבל סכום מסוים של כסף מחברת הביטוח שלכם.
  • מתכננים את העתיד שלכם- תכנון העתיד שלכם ושל בני המשפחה שלכם הוא אחד הדברים החשובים ביותר. המטרה בחיים היא לא לשרוד, אלא גם לחסוך וזאת על מנת שהילדים יוכלו להירשם ללימודים גבוהים בשלב מסוים של החיים, ליהנות מסכום התחלתי לדירה ואילו אתם תוכלו ליהנות מפנסיה ומאיכות חיים ברמה גבוהה בשלב בו תצאו לגמלאות.


 
כלכלת הבית- ניהול נכון
ניהול של כלכלת הבית מהווה את אחד הצעדים החשובים ביותר עבור כל משפחה, דתית או חילונית. כאן מדובר על הבסיס של החיים. משפחה שאינה יודעת כיצד לנהל את התקציב של הבית עלולה לפגוע ברווחת המשפחה ובסיכויים של בני המשפחה להצליח ולשגשג בחיים. פעמים רבות ניהול כושל מוביל למצב של לחצים נפשיים, תחושות אשם, בעיות בזוגיות והקרנה של כל התחושות האלו על הילדים שמנסים להבין מה קורה עם המשפחה, אך לא תמיד מסוגלים לעשות זאת. ניהול כושל יכול לגרום למצבים בהם לא תהיה אפשרות כלכלית לממן חוגים מסוימים או לקנות לילדים את הדברים להם הם זקוקים. לכן, חשוב מאוד לפתור בעיה זו ולשכור את שירותיו של מומחה שיעזור לכם לתכנן את חייכם ואת רווחת המשפחה שלכם בצורה הטובה ביותר.


לסיכום, אם אתם מעוניינים לדאוג לרווחת המשפחה בדיוק כמו כל משפחה בישראל, חשוב שתתנהלו בצורה נכונה, תלמדו את הילדים כיצד להתנהל בצורה יעילה וחכמה בחיים ותתכננו בצורה חכמה את העתיד, אם מבחינת ערוצים פנסיונים ואם מבחינת ביטוחים מסוגים שונים.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה